Bastu igår + annat som rör sig i tankarna!

Åh vilken dag igår. Eller kväll kanske jag ska säga med tanken på att jag faktiskt inte vaknade till ordentligt förns 16! Men först igår så ringde Linnea mig typ 10.30 och vi snackade i ca 40 min <3 sen somnade jag och hon ringde igen typ vid 13.30 och efter det somnade jag igen haha! Men vid 18 igår så vart det bastu med jim, nina, jimmy och trollet :) sen vart det film hemma hos oss (jag och nina ville se bride wars) och linus och jonte Kom och hälsade på, mysig kväll som fan! Idag har jag iaf ett möte och sen får jag se vad som händer. Har iaf lust att gå ner till grannarna och typ... Jaa något! Dom lever alltid om som fan och verkar inte kunna respektera andra människor... Jag har så lust att flytta snart!! Men som sagt, denna lägenhet var mest tillfällig så hoppas VERKLIGEN att vi flyttar någon gång detta år! En 3a eller 4a skulle inte sitta fel på nära 100 kvadrat, badkar, stor balkong... Jag gillar mina små dagdrömmar haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0