Träning!

Duktigt död idag efter först jobb 12.45 - 16.45, sen powerwalk/ jogga i 20 min och sist core i 30 min! Så är trött som fan nu haha. Hade tänkt dra förbi Tor&Linnea nu ikväll men vart lite tjaffs med nå räkningar som Jim var tvungen att fixa ikväll för den ska betalas imorrn men då jobbar han 6 - 15 men som tur var hjälpte Nicke till! :) Var Tallinn räkningen. Nu blir det väl bara lugnt skulle jag tro :)
Btw house of metal i helgen var hyffsat! Besviken på det dåliga urvalet utav banden med fett med bra personer! Var ju förfest + middag hos Tony båda kvällarna med Tony, Oscar, Darja, Anna och Bea :) Sen så tatuerade jag mig ju oxå på lördagen där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0