Vårdcentralen

Idag var jag på vårdcentralen på ersboda, hade tid klockan 10.15.. Vart upptvingad ur sängen av Jim klockan 9.30 haha! Han och Svampi följde med ifall jag skulle vara tvungen att ta blodprover som jag är så sjukt rädd för! Men som tur är så slapp jag göra det idag men ska ringa och boka tid för provtagningar.. Yeeeey...

Har pratat med Linnea lite över telefon och msn idag och verkar som att hon och Tor ska komma över imorrn till mig och se på film, typ chilla och så! :) Ric kanske oxå skulle komma förbi, hoppas hoppas!

Annars då? Jim hämtade upp mina fotoalbum från förrådet så jag klistrade in dom sista bilderna. Ska beställa hem fler bilder snart men min kabel till mobilen som man her in i datorn funkar inte (just varför jag knappt lägger upp nå bilder på bloggen) så måste över till mamma&pappa och hämta nå grejs som mamma har för att föra över bilderna! :) Är fan skit kul att titta igenom fotoalbum och tänka tillbaks på allt roligt man gjort :D

Jim&Joni spelar x-box just nu, så jag håller på att dra hem 3dje säsongen utav supersize vs superskinny så ska väl se på det innan jag ska sova! Ska jobba på mejeret imorrn mellan 9 - 14 och knacka mjölk.. Får bra betalt iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0