Road trip!

I fredags vart det lite road trip med Svampi! Körde runt i stan och hamnade på donken där Linnea och nå små glin var och åt xD Sen skjutsade vi hem Oscar och Darja till gräsmyr! Var kul att hänga med Svampi runt och bara köra :)

 

I lördags så startade dagen med att jag inte vart inringd på jouren (skönt) så istället drog jag ner på stan med Svampi och fikade på waynes! Alltid gott på waynes :] Sen när jag kom hem efter sisådär 3 - 4 timmar på stan så satt Jim&Nicke och jaa, vet inte? ^^ Vi såg iaf på serier - Jim´s värld! Sen på kvällen drog jag&Jim till toblerone. Var fest där hos Petra så vi var där ett tag med Tor :)

 

Nu idag har jag diskat och städat! Sorterat tvätt och hett smutstvätten i tvättkorgen.. Kuuuuul..? Ska förmodligen på stan imorrn med Linnea gumman ♥ Hoppas hoppas! Och hoppas dessutom att det inte snöar! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0