S.J.U.K

S - satans
J - jävla
U - uppblåsta
K - ***

Haha nemen jag är lite bitter bara för att jag fortfarande är lika sjuk och aldrig blir bättre.. Pappa är helt underbar! Han kom över med pizza åt mig för jag är så svag så jag orkar knappt gå till toan haha. Mamma är också helt underbar! Hon skickade med chips och dipp :* Fast nu mår jag dåligt, vet inte om jag ska springa till toan och spy eller om jag bara ska andas och försöka behålla allt.. Jävla hosta, hostar så mycket så jag mår dåligt..! Menmen, snart far jag och Jim till paris!!!! Lördag den 12 februari!! Dock går flyget klockan 6 på morgonen haha :) Verkar dessutom som att Ric&Lill-hägge ska ha inflyttningsfest på fredag :) Det blir bara nice för jag ska lix dygna fredag - lördag eftersom vi måste åka till flygplatsen 3.30 på lördag morgon och vad passar inte perfekt än en kväll med kompisar innan man åker till paris? :)


Kommentarer
Postat av: karro

Du får krya på dig :)



fusk att bara dra till Paris så där... :(



jag vill också resa :O

2011-02-07 @ 12:32:00
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0