13 timmar kvar

13 timmar och 10 min kvar!! det som ska hinnas göra innan det är:
* Diska
* Städa
* Packa
* Duscha + göra sig iordning
* Äta middag hos mamma&pappa
* Kika förbi mummi&ukki (?)
* Ric&Lill-hägges inflyttningsfest
* Checka packning igen!!


Är för trött just nu för att ha resfeber men vänta bara si sådär 1 - 3 timmar så nog det ha tagit över haha!
Asså fattar inte att jag inte ens har börjat med packningen än!! Kommer vara så sjukt stressad sen så det finns inte haha! Men igår kollade jag upp vars vårat hotell låg och hur långt det var till moulin rouge, notre dame och eiffeltornet vilket var promenadavstånd :) Iaf för mig, Jim är ju ganska så lat haha! ♥ Kan som fortfarande inte fatta att vi far, INATT!? Men allt kommer nog bara gå bra! Amsterdam + riga resan gick ju hur fint som helst :)

Kommentarer
Postat av: karro

Hoppas resan blir jätte bra :D

Ta gärna många kort så jag kan få se sen :)



Kram

2011-02-11 @ 14:41:44
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0