Worms + pizza!

Det var lite ändrade planer igår - Fredde kom förbi med en pizza åt mig! Score! Sen så spelade han, jag, Jim&Joni worms ett par rundor och tillsist såg vi nå dokumentär, ganska så intressant och tror alla var lite trötta för vi garvade åt en del xD
Sen varje gång man var ute och rökte så vart det lite snöbollskrig! Mest mellan Jim&Fredde men jag fick oxå snö på mig haha.. Snart så ska jag ha mitt telefonprov i Finskan, eller rättare sagt om 20 min och jag är hur trött som helst! Fick ju sova iaf 6 timmar inatt men imorse ville jag inte alls stiga upp utav sova och ta tillbaks alla timmar jag förlorat! (jaja jag vet att man inte egentligen kan ta tillbaks förlorad sömn men sängen var sååå skönt och varm imorse!)
Annars idag så kommer Linnea förbi efter att hon har varit hos tandläkaren! Vi ska väl plugga lite (som vanligt på torsdagar) och så blir det säkert massa girltalk och film ♥ Tror ju att Jim&Niklas oxå kommer joina (på film då haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0