Promenad + plugg

Vaknade lite senare idag eftersom vi var uppe till ca 6 imorse! Luciavakan var nice - film&xbox!
Annars idag så har jag gått en promenad i ca 30 min och snackat lite skit med Linnea i telefon ♥ Sen så har jag pluggat lite grann idag, redan lämnat in 2 uppgifter som behövdes kompliteras lite grann! Vill egentligen gå ut på en till promenad men eftersom mina uggs är dyngsura efter allt slask ute så får jag vänta tills imorrn xD Ganska skönt att jag nu börjar få lite mera tid och ork att faktiskt ta mig ut på promenader!
Som ni kanske märkt så har min header försvunnit... Jaa... Försökte ändra lite saker i min bloggdesign eftersom jag haft den sen 2009 och vill ändra utseendet! Men sen när jag skulle kopiera tillbaks min design som jag har så försvann headern ;o Och hur jag än gör, och då menar jag alltså att jag testat ALLT, så får jag inte tillbaks headern eller någon annan header alls... Kanske är för att designen jag har vann jag utav en tjej som hade en tävling och hon la in nå copyright?! Jaja, får fixa en helt ny bloggdesign sen när man har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0