Plugg!

Ganska så dryg dag imorse! Trodde jag hade lektion mellan 12.30 - 14 så Jim släppte av mig på skolan och sen skulle han hämta upp mig igen kl 14 när hans möte slutade! Enda problemet var att läraren ville bara prata med mig i 3 min.. Så fick stressa bort till mitt gym för att fixa med gymkort - sen försöka hinna med 5an och tillsist byta till 8an.. Allt hade varit så mycket bättre om jag hade ätit något innan och haft mina hörlurar med mig! Men aja, har försökt plugga idag - bara typ 2 veckor kvar utav 3 av 4 kurser! Sen så har Nina varit över på en cigg och tittat lite hur lägenheten vart ♥ Så jag fick ju som en liten paus!
Såhär ser oxå min julklapp ut som Linnea har gjort - fyfan så gulligt! ♥ Måste slå in hennes julklapp oxå haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0