Möte + bastu!

Dagen började med ett möte, vart tyvärr inte så jag tänkt menmen jag börjar bli van.. Men något hände iaf på mötet som tur är haha! Annars idag så har jag gått promenad med Nina och myst med henne framför Harry Potter 2! Sen ikväll så har jag, Jim, Nina, Jimmy&Joni varit i bastun ;D Riktigt skönt kan jag lova sen vart det Harry Potter 3 som nyss blev klart. Har ju möte imorrn igen så borde egentligen ha sovit för någon timme sen.. ^^
10 dagar kvar!
I sommras så har jag&Jim följt med Nina&Jimmy + flera (varit olika personer per gång) till Jimmys stuga! Varit riktigt skönt och lugnt där ute och man roade sig med film, spel, grillning och somliga badade - Jimmy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0