Mellandagsrea

Idag så gick jag&Linnea på stan och checkade in mellandagsrean! Hittade lite grann som jag köpte - ska till stan imorrn och kolla lite till!
Jim&Niklas joinade oss efter typ 2,5 timmar och då vart det kinabufe och sen snabbt kolla lite på stadium. Annars idag så har jag&Jim fått en större TV (lånat av mamma&pappa så dom har våran nu i "gästrummet") och så har Linnea&Niklas varit förbi så vi har spöat varandra i worms och bomberman haha! Hatar Jim i dom där spelen, eller okej, bara i bomberman xD Ska lägga upp bilder imorrn på inköpen btw när jag kanske har handlat lite mera.
5 dagar kvar! Så tänkte slänga upp lite bilder från olika krogar man varit på detta år!
Corona i början utav året! Firade Linnea då efter hennes födelsedag
Någon gång i våras på 5ive med Linnea, Steffi&Anton!
En annan gång på 5ive haha! 
Här var vi på verket och såg Nymans band spela - jävligt bra! Joni joinade på scenen oxå haha! 
Efter Verket vart det Olles! 
Krogenrunda i somras - här på båtarna vid kajen! 
Fortsatt krogenrunda - här på olles innan taket! 
En annan gång i somras vart det TC med Live Elephant! Jävligt kung! 
Tjejkväll på Pipes! Lovely ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0