Mellandagsrea dag 3!

For idag igen på mellandagsrean med Jim, Joni, Nina&Jimmy! Jag köpte inte så mkt, en dagbok och 2 böcker. Jim däremot bunkrade upp med ordentliga vinterkläder. Sen har även jag, Jim, Nina&Jimmy bokat bio på fredag så kommer bli mysigt! Vi har även varit på ÖB och inhandlat en heeeel del raketer tills nyår!!! Orkar tyvärr inte lägga upp bilder idag på vad som blivit inhandlat men ska göra det imorrn så + även försöka sova ut imorrn!
3 dagar kvar och lägger upp bilder på dom resor jag gjort nu i år!
Första resan gjorde jag och Jim till Paris över alla hjärtans dag! Var där i bara 4 dagar men hann se en hel del! Även en tripp upp i eiffeltornet
Utanför nottre dame, tog lång tid att gå upp för kyrkan med var en härlig utsikt och upplevelse!
ca 40 mins promenad ifrån vårat hotell låg denna kyrka! Vi besökte den varje kväll och satt utanför - lyssnade på akustisk gitarr + sång och njöt av utsikten över centrum och ett upplyst eiffeltorn!



Bara några dagar efter Paris resan drog jag, Tor, Svampi och Elin iväg med kryssning till Tallinn! Träffade på ett härligt gäng killar och festade och hade det bara awesome!
Elin, Tor, Mattias, Jag, Jens och "kille jag glömt namnet på"!
Haha bakis som fan men fick en personlig guidad tour genom halva Tallinn i kundvagn utav Mattias!!

Mars, bara 1 månad efter första resan så vart det Tallinn igen med Jim, Svampi, Ric, Johan och Nicklas!

April, Tallinn igen med Nina! Denna gång gick faktiskt jag (och hon) igenom Tallinn och såg alla sevärdigheter! Skön resa som fan, kanske inte lika mycket festande som på första och andra resan - men klart värt det ändå!

Faktiskt inte länge kvar nu tills jag och älsklingen far på resa igen! <3 Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0