Linnea på besök tidigare ikväll!

Asbra rubrik! Men kom inte på någon bättre haha, men som rubriken säger så efter allt fläng hit och dit idag så fick jag sms av Linnea att hon var på ersboda - vilket resulterade sig i att hon kom förbi en stund och vi snackade lite skit och så ♥ Hur mysigt som helst! Ska även vara med henne på torsdag för lite plugg, förmodligen film och så kommer Niklas efter hans träning :)
Men bara 24 dagar kvar nu tills 2012! Är även bara 17 dagar kvar till jul och jag har ÄN inte handlat klart alla julklappar.. he..he.. Men aja, det löser sig - har lite dö tid på stan på fredag så!
En grej som jag VERKLIGEN har uppskattat detta år mer än festande är alla film och spelkvällar man har haft! Jag och Linnea har kört ex antal film och spelkvällar med en massa onyttigheter så som det ska vara haha! Men det är ju även mysigt när man är lite fler (a)


Nee, nu ska jag väl se på lite serier och försöka sova! Så hoppas på att min sömn blir bättre inatt för annars är detta 6e natten i rad med riktigt grova sömnproblem.. Asså jag har redan sömnproblem men dom här sista nätterna tar fan priset! ;o

Kommentarer
Postat av: Linnéa

fan vad söt du är gumman! :) <3

2011-12-07 @ 15:36:17
URL: http://pinnnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0