Julafton!

Dagen började med att jag&Jim for till mummi&ukki för att fira julafton med min familj först! Mamma, pappa&Elin kom senare och jag,Jim&Ukki gick på en promenad efter gröten (vi har som tradition att gå promenad!)
Vid 15.30 fortsatte jag&Jim till robertsfors för att fira julafton med hans familj + släkt! Sen vid 21 på kvällen kom Nina&Jimmy över till oss på ersboda och vi firade lite jul och bytte julklappar! :) Har fått järremånga fina och helt awesome julklappar idag!!
7 dagar kvar utav 2011 och snart inväntar ett nytt år som jag taggar som fan!
Fick ju dessa godingar utav min familj! Jim fick oxå dessa biljetter så kan ju säga att man är duktigt nöjd! ♥
Jag och min fina syster tidigare idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0