Helkroppsmassage + stan!

Har hänt mycket idag! Men för det första så vart mitt möte inställt idag.. Men annars så har jag varit på stan med Nina ♥ Gick runt, handlade lite julklappar och sen mötte vi upp Jim och tog en fika på waynes! Sen så for hon hem eller något och jag&Jim mötte upp Joni, Linnea och Niklas! Sen träffade vi även Jens&Gardell :)
Jag gick sen och fick en helkroppsmassage på Wilma! Kan verkligen rekommendera det! 1 timme i himmlen! Sen hämtade Jonathan upp mig på stan och vi handlade lite snacks och så inför ikväll - blir lan ikväll! Ja, jag gillar att lana...
Men 22 dagar kvar nu då!

Snart kan man åka bobb, pulka osv på bräntis! Alltid lika roligt!
Även kul på sommaren att vara på lekparken på Nydala! 

Älskar att grilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0