Harry Potter maraton fortsätter..

Idag har jag haft ett till möte! Ganska så roligt för jag är på 2 olika ställen när jag har mina möten (ibland flera..) och dom motsäger sig lite granna, så kan bli spännande att se hur det blir i slutändan! Men idag har jag annars tagit en promenad med Nina och sen fortsatte vi på vårat lilla Harry Potter maraton. Har nu bara 7e och 8e filmen att se så kanske blir imorrn who knows?!
9 dagar kvar nu! Bara 2 till julafton!!!

Käkade surströmming i somras/höstas med Jim, Tony och Nina! Eller jaa, Jim&Tony åt det - jag&Nina käkade sill haha ♥
Men sen hade jag, Jim, Nina&Jimmy kräftskiva! Riktigt mysigt men funderar på att planera något större nästa år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0