Bio + lite resor

Tidigare höll jag på att försova mig till mitt omprov idag på biologin... Men jag hann och kan med säkerhet säga att det blir IG på det provet oxå haha, men fick veta att jag fått G+ på mitt fördjupningsarbete iaf! :)
Annars idag så har lite coola personer varit över hos mig&Jim och ikväll var jag och Jim och såg andra Sherlockholms filmen på bio. Riktigt bra var den men 1an var ändå liiiite bättre, men klart värd att se på bio!

Imorrn så har jag inget planerat - vilket är jävligt ovanligt! Men funderar på att göra klart ett arbete så är Historia B kursen avklarad precis som Finskan och Biologi A kurserna är just nu! Har bara Geografin kvar men har gjort så mkt på den kursen så har bara 1 uppgift + ett prov kvar att göra tills 15 januari. Sjukt skönt det kommer bli sen när jag är klar med plugget. Kanske blir jobb då eller jaa, får se vad som händer!?
Taggar ändå Helsinki resan som jag och Jim ska göra ♥ Har velat i ca 4 år fara till Helsinki med kryssning men pga en viss person under den perioden så hände det aldrig.. Just varför jag är så glad att jag har Jim och andra som vill uppleva världen med mig! :D
Sen jag och Jim vart ihop 5 december 2009 så har vi varit på dessa resor:
  • Kryssning till Turku (Åbo i Finland)
  • Amsterdam
  • Riga
  • Paris
  • Tallinn (jag reste dit med andra personer 2 andra gånger oxå!)
  • och snart Helsinki
Älskar att resa och har som min lilla lista på ställen/länder jag vill besöka!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

en dag då jag tjänar egna pengar, då ska vi fan fara någonstanns.. oavsett om det är en kryssning, i sverige eller utomlands! jag älskar dig :) <3

2011-12-20 @ 10:13:08
URL: http://pinnnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0