25 dagar kvar!

Inte precis en nyhet men - jag är vaken mitt i natten!
25 dagar kvar och jag hade idag tänkt lägga upp bilder på mina djur!
Det här är min älskling Metallica, på bilden var hon 12 veckor och idag är hon snart 7 månader ♥ Hon är en blandning av Somali och Helig Birma (och INTE skogskatt som några har trott..)!
Det här är min andra älskling Lucy, på bilden var hon oxå 12 veckor och hon är oxå snart 7 månader ♥ Hon är en blandning av Bondkatt och Burma! 
Det här är Constantine (skäggagam)! Hon hade jag tyvärr bara i några månader innan jag vart tvungen att sälja iväg henne för att katterna stressade upp henne för mycket :'( saknar ♥
Sen har även jag och Jim fiskar! Fiskarna var det första vi köpte utav djuren och vi har haft fiskar i lite över 6 månader! 

Självklart skulle jag vilja ha hur många djur som helst men bor tyvärr för litet och har inte tiden än för fler djur än mina 2 katter och fiskarna! Men om något år när man har flyttat till en större lägenhet så blir det nog att skaffa sig en hund :) Jim är uppvuxen med hundar och är mer utav en hund människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0