23 timmar och 20 min kvar!

Hann tyvärr inte göra mitt sista 1 dag kvar inlägg innan kl 0.00 inatt för var på bio med Jim, Nina&Jimmy och vi kom hem typ precis kl 0.00 ^^ Menmen, kan göra ett 23 timmar och 20 min kvar inlägg!
Kommer lägga upp lite bilder från olika awesome fester som varit detta år!
Fest i Vännäs hos någon random!
Sedan vart festen hemma hos Stefan!

Fest på Mariehem hos Ric och Niklas!


Valborgsfesterna var ju sjukt awesome! Iaf första kvällen, jag körde 2 dagars hemma hos Robin på teg med sjukt bra folk! Jag låter nog bilderna tala för sig själva! ;D

Poker/ Ölkväll hemma hos mig&Jim!

Denna kväll startade med film och twister...
Sen kom lite fler folk och lite mer alkohol in i bilden!

Kulturnatta - mitt&Jims golv i vardagsrummet vart till ett dansgolv! Vart ju sedan stan (men orkar inte lägga upp allt för mkt bilder haha)

Brännbollsyran - regnade så vart helt plötsligt världens röjfest hemma hos mig! Folk från Kalix t.o.m joinade!

Fest i Steffis lokal!
Lite girl on girl action! Fast för min del såg det mer ut som att jag var intresserad utav spriten haha!
Jag&Tor var vakter på festen! Jag var pistvakt och Tor var fetvakt haha

Chillfest i lägenheten med Ruben som joinade - fett trevligt!

Mariehem innan utgång!

Chill ölkväll med Linnea&Fredde som joinade (även Joni). Vart riktigt roliga ölspel!

Fest på Mariehem - again!

Fest i lägenheten innan utgång till verket för hårdrock och sedan olles!

Fattar inte att det bara är några få timmar kvar tills nyår.. Är i alla fall sjukt taggad på nyårsfirandet efter filmen vi såg på bio ikväll - New Years Eve! Sjukt bra film och kan inte vänta tills jag vaknar på morgonen och kommer känna mig taggad till tusen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0