16 dagar kvar!

Haft sista historia lektionen idag, känns både bra och dåligt! Var verkligen en bra kurs och lärare! Sen så hade jag ett möte som gick riktigt bra, bättre än förväntat och kan säga att jag längtar tills det andra mötet! Fått lite "hemläxa" om man säger som så och kommer nog få det efter varje utav dom där mötena haha. Annars så har Nina varit förbi idag och vi lirade lite black ops ♥ Sen så har jag och älsklingen sett på film ikväll och jag har försökt plugga lite men det går trögt med febern...
16 dagar kvar nu! Börjar närma sig

Har varit ett par gånger på bio detta år och har alltid varit bra sällskap! Just på denna bild så såg jag och Linnea på hangover 2 med en massa andra personer (bl a Jim, Niklas, Ric) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0