Mycket roligt!

Orkade inte blogga igår haha! Men igår så jobbade jag och sen fest hos Nina&Jimmy på liljansberget! Var kul :) Sen hämtade Jim upp mig efter att han slutade jobbet och så drog vi till Uffe&Cattas förlovningsfest, var duktigt dött där när vi kom haha fyfan!


Sen idag så har jag chillat, små kollat igenom lite inför prov grejs, packat ner yterligare 2 flyttkartonger och sen fixade mig för personalfest! Var fett chill på personalfesten :) Jamena, gratis mat och alkohol - im in heaven (a) Haha nemen, det var kul, lite konstigt att se alla utan arbetskläder bara xD Dessutom så åkte vi taxi fram och tillbaks till personalfesten! Bussen kom aldrig så 40 min senare så kom taxi.. Men fortfarande awesome! Fick oxå skjuts sen från frasses hem till ersboda av Anneli :)


JAG HAR ÄVEN BESTÄLLT BILJETT TILL SABATON & RAUBTIER 11 DECEMBER!!!!!!

Nej usch, nu är jag mest bara trött och vill helst av allt INTE jobba imorrn men vad gör man?! Så min dag imorrn kommer bestå utav jobb och plugg yeeeeeeeeey eller inte..

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

men man måste ju låta världen få veta vilken jävla duktig frisör du är ;) alla är ju proffs på något ;)



efter jul, tror jag nog att jag skulle vilja klippa upp det lite igen och luggen om det går bra? puss

2010-11-28 @ 10:36:32
URL: http://pinnnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0