Excel

Fyfan vad excel är bögigt! Har prov imorrn och hur mycket jag än försöker plugga och så så fattar jag ändå inte ens hälften vad jag gör/ läser :o Men aja, värsta som kan hända är omprov - big deal?! Jobbade annars idag 12 - 19.30, och det må jag säga var tugnt! Typ inge sömn inatt, stressad som ett jävla djur under jakt och bla bla bla.. Men ska bli skönt på tisdag kväll! För då har jag gjort bort dom sista proven (iaf dom som är inskrivna, kan ju få omprov och shit) och sen så jobbar jag på mejeriet på onsdag morgonen och sen flytt! :)

 

Men imorrn efter jag gjort excel provet så kommer det bli awesome! Övik med Svampi och Jessicka :D Shoppa shoppa shoppa! Eller iaf liiiite haha :] Nää nu tror jag faktiskt jag ska sova typ en timme eller så, kan knappt hålla ögonen öppna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0