5 dagar kvar!

Jag lekte med Ponte ikväll ;] Han kom över så umgicks med honom, Nina och Jimmy lite efter tvätten :) Sen for jag och Jonathan till OKQ8 för att hälsa på Jim ♥ Fick typ 4 cigg-pack av Jim då oxå (dessutom så kommer han hem sen med MASSA choklad!!) :D Skrev även ner Jims pass som han har inbokat nu i december och januari och det vart en hel del vilket känns skönt med tanken på att jag bara kommer jobba extra nu i december och framöver, så pengar kommer nog inte vara ett problem :)


Åh, jobba på frasses imorrn.. Jag tycker så mycket mer om mejeriet! Men jaja, dagarna går snabbt förbi och dessutom så jobbar jag bara fredag och söndag nu på frasses sen är jag ledig därifrån en hel vecka!


Har lite svårt att fokusera på pluggandet faktiskt om jag ska erkänna.. För mycket som snurrar i huvudet men jag försöker! Kan ju inte göra annat än det jag klarar av. Och jag vet, många säger att det bara är att skjuta bort vissa tankar och tänka på det som är viktigt (tex pluggandet/ jobb) men ibland är det inte så jävla lätt. Speciellt inte för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0