Inflyttning & fest

Sitter i nya lägenheten nu! Flyttade in i onsdags och fick hjälp av Svampi, Jessicka, Tor och Joni! :) Gick väldigt snabbt med flytten när man var 6 pers haha! Det enda jobbiga har ju varit att onsdag, torsdag och fredag så har jag jobbat på mejeriet 6 - 10.. Men det har ändå gått bra, lite trött bara ^^

Igår hade vi inflyttningsfest och det var awesome! :D Så borde ju bli fler fester framöver hehe. Jonathan sov över igår efter festen så imorse såg jag, han och Jim på lite film och så, men nu sitter jag här själv, Jim fick skjuts till jobbet av Jonathan :)

Taggar tjejkvällen ikväll! ♥ Ska ta mycket bilder och bilder från festen kommer sen, måste bara hitta min sladd till mobilen så jag kan lägga över bilderna xD


Jag, Linus och Jim från igår! Foto:Linnea

Kommentarer
Postat av: Linnéa

mysigt igår gumman <3

2010-12-04 @ 15:01:08
URL: http://pinnnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0