Fredaag!

Fredagen var rätt så härlig faktiskt! :) Hade oroat mig för ett IG på småföretagande provet men fick tydligen ett starkt G. Max poängen var 52 och G-gränsen var 10 poäng?! Jag fick 27 poäng så jag klarade mig :)
Gick på stan sen och träffade en massa folk, sedan gick vi till kajen och satt där. Det var jag, Linnea, Rickard, Jim, Jonathan, Oscar, Tony och Linus :) Vart helt plötsligt gräskrig och jag har ingen aning om hur det gick till menmen ;P

Sen åt jag grillat hemma, nice! ;d Fick hjälp med lite läxor om historia av Tomas! Han är hur duktig som helst och det är kul att sitta och lyssna! :) Sedan vart det så att jag hamnade på en fest igår med Nina, Evelina och Mariell från min klass :) Jim, Rickard och Linus var oxå där och sen så träffade jag Dennis och Linn från min klass i högstadiet :) Var en del andra folk där oxå som man kände igen! Men det var kul :)
Jim, jag och Rickard :)
Nina, Evelina och Mariell :)
Jim goes SuperHero!
Evelina och Linus :)
Pusshaaj!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Haha gräskrig for living ;D

2009-05-16 @ 16:15:25
Postat av: Jim

I R superhero! ;D

2009-05-16 @ 17:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0