~*~

Kändes som att det var evigheter sen som jag klev upp 6.30! Höll dessutom på att försova mig men jag hann till bussen i alla fall. På avslappningen skulle vi först bara gå en liten promenad så då gick jag och pratade med Lotta.S och Anna.N :) Sen hade vi liggande avslappning så jag tror att jag somnade en stund..
Snart ska jag ha engelska och prata om en författare som heter Edgar Allan Poe och jag kan typ inget ;s Men det får gå ändå! Denna vecka har varit fullproppad med skolarbeten så man blir ju galen! Men som tur är har vi typ inget nästa vecka utan då ska jag på en massa utbildningar istället :)
Måndag - onsdag: Utbildning på Online
Torsdag: Utbildning för vit-zone på Mejeriet
Fett nice! Aja, måste gå nu för att leka att jag är Edgar Allan Poe.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0