Stackarn!

Idag så kom Andreas till mig, kände att jag behövde ha honom här lite grann ;/
Och när Andreas kom så hade han tydligen hittat en liten pojke som grät på parkeringen. Han frågade Andreas ifall han visste vars en gata var men det visste ju inte Andreas så pojken fick följa med hem till mig då mina föräldrar tittade upp vars gatan låg så skjutsade jag och Andreas honom hem. Han hade tydligen kommit vilse och kunde inte hitta hem till sin pappa =/ Tyckte så synd om honom! Jag tröstade honom lite och pratade med honom :) Vilken tur ändå att han stötte på Andreas! Jamena, tänk om lill-killen hade stött på någon idiot istället :s Men jag tror nog att han vart glad när vi hjälpte honom hem och så :) Känns riktigt bra att ha hjälpt någon som verkligen behövde hjälp!

Puss´n

Kommentarer
Postat av: karro

vad fina ni är :)

det är ju jätte snällt av er att hjälp :)

2009-03-30 @ 20:19:07
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0