Perfekt start på en söndag!

Idag skämde jag bort mig ordentligt i duschen! Rakade benen, skrubbade kroppen, använde ansiktspeeling och så :) Smorde sedan in mig så att jag skulle bli ännu mjukare :D Har sedan fått massage av Andreas, skönt!! <3 Men ändå känner jag mig inte riktigt utvilad. Skulle säkert behöva få sova ut i 20 timmar och sedan bara slappa framför tv:n med en riktigt mysig film. Men nu är det ju bara typ 3 veckor kvar i skolan och sen påsklov så man får hålla ut! :) Ska klippa mig snart också, har ju som planerat frisyren sedan januari men har ändå tittat runt på lite annat ifall man skulle ågra sig men det har jag inte :)

Andreas ska sova över tills imorrn och så tar han bilen till skolan sen på morgon. Känns skönt att han gör det :) Han har ju också hjälpt mig typ hela helgen med skolarbeten så han ska ha en liten applåd *klapp klapp* :D

Nemen nu ska jag stänga av min dator innan batteriet dör, sitter i sängen med min bärbara medans jag och Andreas tittar på "Sanningens ögonblick". Vilka idioter föresten, som går ut i tv med personliga saker.. Det enda dom vill är ju att få uppmärksam, tragiska människor.

Sov gott, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0