:)

Direkt efter skolan gick jag ner på stan för att möta upp mamma och Kicki. Dom var på en skoaffär i up2 gallerian, tydligen var det utförsäljning på skor där :D Jag fick ett par vita tennisskor av mamma (ordenarie pris 500 kr men nu kostade dom bara 100 kr) sedan så köpte jag ett par finskor med liten klack själv (ordenarie pris 900 kr men nu kostade dom 100 kr) :D Asså, två par skor för bara 200 kr, det var ett mycket bra köp! ;) Sedan åt vi på Frasses och sen gick vi in på Lindex och tittade där lite innan vi gick till Schmäck :) Vi var på Schmäck från 18.00 - 20.00 och stickade. Drack varm oboy (får dricka det för vad är en skoter-tur utan varm oboy?) som faktiskt smakade som flytande kladdkaka ;s Var inte så himla gott, eller första klunken var god men inte resten. Klarade knappt av att drikcka upp hela.. Är väldigt trött nu! Jamena, for till skolan 7.54 och kom inte hem förns 20.35. Lååång dag!

Här är lite bilder på mina tjocksockar som jag håller på med :)
  
Jag hann långt på bara 2 timmar och speciellt när jag aldrig förr stickat så :)
Puss hej! <3

Kommentarer
Postat av: Andreas

värsta proffset på att sticka :) Go Sara!

2009-03-25 @ 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0