Studenten

Igår tog Andreas studenten! :) Var på Lilja då och tittade med Åke och Carina (Andreas föräldrar) i kyrkan där det var musik och en präst som pratade. Sen efter kyrkan ville Andreas att jag skulle följa med till ett klassrum och där var hans klass med lärare! Efter det gick jag ut för att leta rätt på Åke och Carina för alla studenter skulle "springa ut" :)

<33

Efter att allt var klart på Lilja så for vi till Andreas farmor och farfar och dom åt tårta :) (Jag kan ju inte äta det, har bara 19 dagar kvar!!) Sen for bara jag och Andreas och åt en mysig middag på Bävern i Bjurholm! :) Hur god mat som helst där och service! Jag rekomenderar starkt alla som bor i Bjurholm att fara och äta där + alla som har vägarna förbi Bjurholm ;d Efter det for vi och hälsade på Hampus en liten stund och sen for vi hem och myste med film + chips och dipp :D
Hur mysig och bra dag som helst! ;* Synd bara att vi båda var as trötta menmen :)
Pusshej! <3


Kommentarer
Postat av: Louise Hedblom

Åh, tänk att jag också hade tagit studenten i år om jag hade stannat kvar på innebandygymnasiet. :(

2009-06-11 @ 09:48:38
URL: http://hedblom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Okej, vad kul! :D

Tack tack :)

2009-06-11 @ 11:37:06
URL: http://radioaktivanka.blogg.se/
Postat av: Ritva

Vilken snygg karl :-) Va kul att allt gick bra för er. På Östras avslutning så blev det lite "eljest"...skittråkigt att någon saboterade med att sätta igång brandalarmet :-(

Pusssss!!

2009-06-11 @ 14:26:01
Postat av: karro

lät som det blev riktigt lyckat :)

synd bara att vädret inte var lika bra som i tisdags.

det ska alltid regna på avslutningen :(

hoppas det blir soligt och fint när vi går ut ;)



miss u babe!



kram

2009-06-11 @ 15:51:42
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0