**

Idag så var jag och Andreas bjudna på Johans konfirmation :) (Det är Hampus och Hannas bror) Det började i kyrkan vid 10 och då satt vi med Hampus familj och en kompis åt Frida! Sen när allt var slut vid 12.30 typ så for vi hem till dom och åt en underbart god lunch! Var blandning mellan paj, ost & kex, kött, frukter, m.m! :) Sen efter lunchen pelade vi ungdomar (förutom Johan om hade somnat) lite sällkaps spel. Jag och Hanna var på ett lag, Andreas och Hampus på ett annat och Frida och Jossa i ett :) Gissa som vann första spelat? Joo jag och Hanna! Vi kom på delad första plats dessutom med Andreas och Hampus i andra spelet ;d

Jaa, snart måste jag fara till bussen och åka hem.. Vill inte riktigt eftersom jag haft det så underbart med Andreas <3 Ska jobba från 7 - 21 imorrn ;s Först mejeriet 7 - 15.30 sen Online 16.45 - 21. Ska jobba så måndag - onsdag denna vecka. Känns inte så pepp men kommer ju tjäna pengar! Och sen på torsdag far jag tillbaks till Andreas!! :)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: cicci

tävling på bloggen=)

2009-06-16 @ 11:34:41
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0