Children of bodom

Helvete vilken ös det är nu när children of bodom spelar! Vi stod bakom det andra stängslet asså längre bak. Och först är Karro och karin bakom mig men sen inte :o sångaren peppade ju alla till att bli helt galna så gissa vars dom vart galna? Joo där vi stod.. Efter många puttar och trampar på fötterna så smsar jag Karro att vi skulle ses vid sony ericsson grejen. Så nu sitter vi här och lyssnar istället :) vill ju inte köra slut på mig eftersom vi ska vara har i typ 4 timmar till ;P imorrn Blire en liten sovmorgon! Annars kommer jag inte palla med lördagen eller söndagen ;s Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmm....har du några tår kvar?? Ska bli skoj att se alla bilder sen :-)

Tror nog att ni alla 3 kommer att somna snabbt och sova gott hela natten. Går det bra med vattendrickandet? He he he.... Älskar dig gumman!

Pusssss!!

2009-06-26 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0