100 grader varmt

Efter att ha stått i kö i typ 40 min så är vi äntligen inne! :) tyvärr så missade vi att se dead by april men vi hörde dom spela + såg dom på storbilds tv :) såg lite av pain och nu spelar napalm death. Är typ 100 grader varmt men vafan, måste ju få lite färg på mig ;) funderar på att ha bikini överdelen på mig imorrn under linnet för då kan man ta av sig om det är såhär varmt :o children of bodom spelar 19 - 20. Disturbed 21.30 - 22.30 och slipknot 22.45 - 0.00 :) imorrn spelar evergrey, haunted, mustasch, opeth och marilyn manson och många fler :) Har träffat på sanna och cicci här oxå så vi satt och pratade lite i skuggan, nice :) Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sanna

Yes, blev förvånad att jag träffade dig. Hade inte förväntat mig någon från ume ;) Går det bar om jag kopierar mansonbilden? :)

2009-07-01 @ 17:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0