Fredag!!!!

Igår så fyllde Sofia 23 år :) Så efter att jag och Andreas hade ätit go middan och gjort oss i ordning så for vi hem till henne. Vi hann typ vara där i ca 5 min innan vi drog åt Tellvatten ;d Jävligt nice kväll!
Dom som var i stugan där var jag, Andreas, Sofia, Erik, Christoffer, Amanda, Tommy, Robert och Jenny :) :)
Vi drack inte så mycket utan vi hade det travligt och umgicks! Robert råkade paja en stol som Christoffer sedan hjälpte till att göra ett ännu större hål i ;d När jag skulle testa sätta mig i stolen så kom jag igenom men Andreas hjälpte mig upp men sen när Robert skulle testa så tryckte jag ner honom i hålet!!! Haha


Jaa, det var då en rolig kväll. Tror jag och Andreas kom hem kring 1.30 på natten ;P
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad använder du mest, mobilen eller datorn? =)

2009-04-12 @ 20:05:52
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0