1 timme kvar!

1 timme kvar tills jag absolut senast måste åka till bussen!

Det här som hänt, som jag skrev om i förra inlägget.
Det börjar lösa sig, smått frammåt. Försklarade
för personen hur jag känner, kommer känna
och så nu en tid framöver. Fick totalt
förståelse så det känns bra. Har
kunnat skratta inatt med
denna person! ♥

Anledningen till varför jag ej har packat än är för att dom flesta sakerna är i sovrummet, och jim ligger och sover ^^ Men ska börja små packa nu när jag gjort klart allting annat! Känns fortfarande inte som att jag ska åka iväg på kryssningen, kommer väl inte ens kännas som det på bussen utan bara när man väl står på båten haha! Men ska bli kul! Kommer bara sakna Jim men det finns mobil! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0