Bilder från Nydala + lite annat

God kväll på er ;* Här kommer bilderna från Nydala på mig och Nina :)   Haha dagis-barnen bara kom från ingenstans typ och skulle ge oss fart ;D Så sött!

 

Nu under Idol så klippte jag mamma lite grann :) Hon ville få topparna klippta, lite uppklippt + luggen fixad! Hon vart supernöjd ;) Ska snart även klippa mig själv men det blir när jag får tid haha :P

Började ju sjunga idag med och denna låt ska jag nu jobba seriöst med!

 



Har ju tidigare bara sjungit en låt varje lektion och inte hunnit lära mig dom riktigt men nu sa jag att jag vill lära mig denna ordentligt :) (Tog Idol versionen eftersom killen har en jävligt bra röst!)

Joo just ja! Har ju även övningskört idag! ;) Gick bara fin-fint men lite krasslig var man ju :P Ska köra lite oftare nu så man blir mer säker :)


Kommentarer
Postat av: linnéa & simon

answ: skolan först, och sen var jag (eller jag kan säga VI (jag OCH simon)) i kyrkan och var lite konfirmandledare! Sen blev det bowling med alla söta ledare! vad har du gjort idag?

2009-09-16 @ 22:32:57
URL: http://plaaza.blogg.se/
Postat av: caroline

missade idol idag :S



jofan allt e finfint, ska dock sova nu..klockan e alldeles för mkt :S

2009-09-17 @ 01:56:16
URL: http://celandine.blogg.se/
Postat av: jessie james

Alla dagar är bra. utom dom dåliga :)

2009-09-17 @ 10:38:28
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0