Måndag 25 maj

Tack alla som kommenterar! Är riktigt kul att öppna bloggen och läsa kommentarer :)

Jaa vad har man gjort idag? Nästan försovit sig i sängen med Andresa imorse, ALLTID lika mysigt =]
Fick skjuts till skolan av han så jag kom inte försent eller nått. Sen efter skolan så gick jag på stan, hamnade på kajen med lite folk. Sen bara gick jag omkring, är fortfarande lite små hängig sen febern igår =/
Imorrn ska jag föresten på jobbintervju på Online! :) Jag vet jag vet, telefonförsäljare? Men vafan, det är pengar! Är inte så kräsen av mig. Så skriver imorrn hur det gick med det.
Nee, nu ska jag gå och dricka upp min oboy och se på tv ;D
Pusshaaj!! <3

Kommentarer
Postat av: Andreas

I morse var det svårt att kliva upp ;) puss

2009-05-25 @ 23:01:12
Postat av: Anonym

Du får ringa mig huuur många gånger du vill och jag ska va snäll mot dig men endå inte köpa det som du vill sälja till mig :) älskar dig!

2009-05-26 @ 17:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0