En bra dag :D

Dagen börjar med att jag fick veta att jag tyvärr inte får G i matte b, men vad hade jag förväntat mig? :P
Sen så vid 16.30 for jag till Online för en jobbintervju där och jag pratade med en väldigt trevlig tjej i ca 40 min och jag fick jobbet :D Vart hur glad som helst för jag ville verkligen ha det! Så nu på måndag - onsdag ska jag på utbildning klockan 16 - 21 :)
Sen när jag pratar i telefon med mamma om detta så hör jag henne skrika efter pappa och då hade tydligen pappa glömt altandörren öppen i någon minut så Simba hade smitit ut :o Så min lilla korkade katt har varit ute i ca 1 timme idag men som tur är har han inte blivit skadad eller nått och han kom själv hem och satte sig utanför altandörren för att bli insläppt! :) Första gången han varit ute sådär så det var säkert jättespännande för han, haha! Måste vakta dörrarna lite bättre nu så att han inte smiter ut nå mer ;P
Pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: Marre

Härligt! grattis! få se hur länge du överlev ;) :P

2009-05-26 @ 18:27:55
URL: http://purefuckingmetal.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kul att du fick jobbet :)

Det är ju som sagt bättre än inget.

haha^^ bara du int ringer till oss och försöker sälja något så går det bra :P

haha



2009-05-26 @ 18:48:24
Postat av: karro

Det är jag som råkade bli anonym >.<

hel skumt.

det hinner försvinna innan man postat inlägget :S



aja men då vet du

2009-05-26 @ 18:49:44
URL: http://dymn.blogg.se/
Postat av: Sanna

Roligt att du fick jobbet. Känner några som har jobbat där. Dom berättade att det var lätt att få jobb där :)Det är ju bättre än inget alls :)

2009-05-26 @ 20:54:03
Postat av: Andreas

visste om att du skulle få jobbet älskling ;) du är duktig på alla sätt och vis :) meh, vilken tuffing till katt du har :p puss

2009-05-26 @ 22:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0