Sex and the city - the movie

Jag bara älskar Sex and the city! Har ju som sagt alla 6 säsonger på hårddisken ;D Mamma köpte ju hem dvd filmen för ett ex antal månader sen och det här är typ 3 -4 gången jag ser den. Höll på att gråta 4 gånger =]
Dom har gjort filmen så bra, man kan känns igen sig i många situationer och i olika personer :) Haha men efter att jag såg den fick jag lust att dra igång en fest hemma hos mig igen. Men jag kan avslöja att det kommer bli snart ;) Fick ett datum av mamma när hon och pappa kanske ska ner till Elin igen och då får jag ha fest igen ;d

Puss´n! <3

Kommentarer
Postat av: erica

hehe, tack! hur hittade du till mig? =)



ja, precis. har flyttat till en liten lägenhet på skolgatan, väst på stan. i närheten av dragonskolan =)

2009-03-31 @ 22:10:50
URL: http://ericajonsson.blogg.se/
Postat av: erica

hehe, tack! hur hittade du till mig? =)



ja, precis. har flyttat till en liten lägenhet på skolgatan, väst på stan. i närheten av dragonskolan =)

2009-03-31 @ 22:10:55
URL: http://ericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0