Jävla idiot!

Imorse efter att jag hade hoppat av bussen och skulle gå över övergångsstället så höll jag på att bli överkörd!
Det var ca 10 personer som gick före mig och Marre över övergångsstället och det kom en bil ca 20 - 30 meter bort och han såg alla. Men precis när jag gick över så hade INTE bilen sänkt farten utan han kom säkert i 50 km/h men han hann precis svänga så han var bara 20 cm ifrån mig (om inte mindre!) när han körde förbi.. Asså, hade han inte svängt så hade han ju kört på mig O.o Och sedan på trafikant så fick vi reda på att enbart 2 av 10 personer överlever om dom blir påkörda i 50 km/h. Det vill säga, hade inte bilen svängt så hade jag antingen varit död just nu eller legat allvarligt skadad på sjukhuset....
Som tur är har jag en skyddsängel som tydligen vill att jag ska leva! :) Men snacka om JÄVLA IDIOT!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0