Torsdag 11 juni

Igår tog jag moppen till Bjurholms kyrka vid 10 för att träffa Hanna och titta på högstadiets avslutning :) Var riktigt bra med all musik och sång! Sen frågade Hanna om jag ville följa med henne, Rickard och Rickards systerson Alfred till Umeå och äta lunch. Så då körde jag tillbaks moppen till Andreas, bytte om och hämtade pengar. Vi åt på Frasses på Ersboda! :) Sen gjorde Rickard lite ärenden innan vi for tillbaks till Bjurholm. Alfred är såå söt =] 5 år och riktigt prat-glad!

I Bjurholm satt jag och Hanna utanför Jontes och pratade tills Rizzy kom. Så vi trängde in oss i hans jeep (eller vad det nu är) och åker runt lite :) Vi åkte till Lagnäset och tittade lite och där måste man gå över en bro som inte är så rolig at gå över :P  Sen vid 16 så hämtade Andreas upp mig vid konsum för han hade slutat jobba! :) Var en skönt dag, var kul att träffa Hanna igen :)

Bilder från dagen:
Bjurholms kyrka
Hahahaha, jag vid bron!

Pusshej!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

kul att träffa dig med :)

2009-06-12 @ 12:36:47
URL: http://furbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0