Onsdag, en bra dag :)

Igår så fick jag sluta från mejeriet vid 13 så det kändes otroligt skönt måste jag säga! :) visst, jag förlorade ju 200 kr på det menmen. När jag kom hem så åt jag och andreas middag, det var fisksoppa! Mums :d det gick faktiskt otroligt bra på online om man jämför med förra veckan! :) efter att jag hade slutat så hämtade älsklingen upp mig och vi for och köpte dipp ;] åh måste bara säga att andreas är hur gullig som helst! För när jag stod i duschen efter vi kommit hem så hade han gjort i ordning chips, dipp och tänt en massa ljus och gjort mysigt ;* älskar han! Pusshej

Kommentarer
Postat av: karro

du har tur du som blir uppvaktad ;)

lät hur härligt som helst ;)

2009-07-03 @ 22:00:40
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0