Kinamat + Bowling

I torsdags så hämtade Hampus upp mig och Andreas hemma hos mig sen så bar det av mot stan. Det var tänkt att vi skulle äta sushi men då öppnade dom inte restaurangen förns 18.00 så då for vi på Eastern Palace och åt kina bufe :D Var hur gott som helst!! Sen så for vi och bowlade... Asså jag höll på att vinna första serien! Jag var först i listan, sen Andreas och sist Hampus och jag hade högst poäng efter att jag hade "skjutit" sista gången men då får Hampus en spärr... En spärr O.o Så då vann ju självklart han första serien. Andra serien som vi spelade gick ju inge bra heller... Hampus vann då oxå ;P Men jag fick in första striken ;d
Sen efter det åkte vi till Bjur och såg första filmen av Arn hos Andreas :) Nice nice!!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0