Helgen

I både fredags och lördags var vi med Hampus :) I fredags så var vi hemma hos han och såg talang 2009, var som inte riktigt någon bra talang då förutom en kille som sjöng vackert :) Honom gillade jag! Tidigare på dagen så hade jag och Andreas ätit på Frasses i Umeå, kanske inte det nyttigate men men ;P
I lördags så kom Hampus hem till Andreas och så spelade vi lite poker innan vi såg Robinson och åt fruktsallad :) Jag spöade Hampus en gång i poker!! ;d
Efter Robinson såg vi filmen The Mothman, rätt så spännande och mystisk men jag blundade ibland =]

Just nu ska jag titta igenom lite anteckningar och så inför Avslappning och tresshanterings provet vi har på tisdag. Känns som att det kan gå rätt så bra :) Sen så måste jag ju läsa ut engelska boken också tills på tisdag för då ska vi anyl... anuly... skriva om den på lektionstid ;P Inte pepp på det men boken jag läser är rätt så bra, boy2girl.

Ha de gött, puss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hördes som en väldigt nice helg ;D kraaam

2009-04-05 @ 11:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0