¤¤

Idag hade vi naturkunskaps provet och det känns som att det gick bra, skrev bara ett ? på tre frågor :) Så G borde man ju få! Var tänkt att jag skulle träffa Karro idag på stan men hon var tvungen att jobba över i skolan tills efter 4 så då träffade jag Oscar på stan och så. Sen typ halv 5 kom Karro men hann bara prata med henne i typ 5 min innan pappa ringde och sa att han var påväg. Skulle ju beställa pizza från Maxim till middag :)
Har köpt nya Team Sportia byxor idag oxå, ett par gråa :D
Efter middagen fro jag och mamma över till Sara för att sticka hemma hos henne som omväxling :) Elisabet och Mnica kom oxå över men jag var för trött för att sticka ;P Såg mest på hockey och just nu ligger Sverige under med 3-5 till USA :s INTE BRA... Får väll hoppas att Sverige kommer igen nu så att dom spöar skiten ur USA. Undra hur det går för Finland egentligen? Jamena, måste ju heja på mitt eget ursprung ;d Aja får fråga Ukki sen någon gång :)
Nepp, nu ska jag iväg och packa. Far ju till Andreas imorrn!!! :) <33 Vad ska man ha på sig på valborg? Klänning, jeans, tunkia??
Pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0