Snart helg!

Idag efter skolan gick jag på stan, köpte två par nya skor :D Nice nice! Sen så gick jag och Karro lite på stan, vi satt mest och pratade om lite allt möjligt :) Bestämmde att vi förmodligen ska gå på bio nu på tisdag och se "Män som hatar kvinnor"
Det verkar vara en hemsk film men ändå vill jag se den. Den kan ju vara bra :)
Måste göra ganska mycket gruppträning nu ikväll och i helgen. Ska redovisa nästa torsdag och idag var jag tvungen att göra om exakt hela mitt pass ;s Final-låten var på tok för seg för att det skulle funka. Men det kommer nog bli bra :)

Pusspådej <3

Kommentarer
Postat av: karro

jajjemen ;)

få bara hoppas att det går :)

hela nästa vecka är jätte knäpp, lektioner som utgår.

2009-03-27 @ 12:49:15
URL: http://dymn,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0