Sol, vind och vatten

När jag kom hem stannade jag utanför Kicki och Åkes altan och pratade lite med dom :) Tog inte lång tid innan mamma och pappa oxå kom dit! Sen gick jag och mamma hem till oss för att börja sola ;d Det var ju hur varmt som helst! Båda mina "riktiga" bikinis var i tvätten så jag fick ta på mig en bikini jag fick av Elin förra året. Hon hade fått den från en tidning och kan säga att den täckte inte precis så mycket som man vill ;] Haha mamma hälde en massa vatten på mig oxå men det var faktiskt skönt! :)

Snart ska vi grilla flintastek och äta pommes! ;d Jamena kan den här dagen bli bättre? (Joo om Andreas var här menmen) Slutar tidigt från mejeriet, solar, go middag, ska packa inför imorrn och jobbar inte på online ikväll!

 
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hördes riktigt gott! själv får man nöja sig med frysta rätter :(



btw, you look great!

2009-06-25 @ 17:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0