Ny dag

Nu vart det helt plöysligt en ny dag. Borde kanske sova men är konstigt nog ganska pigg och hungrig! ;s ska nog äta lite melon som mamma köpte åt mig :) Nu äre bara 28 dagar kvar tills jag får äta godis :D Lycklig.
Just ja, fick ju tillbaks trafikant provet idag och det gick inte som jag hade tänkt.. Var 2 jävla poäng ifrån VG! Men detta prov var svårt för många fick sämre resultat än på dom andra proven. En klasskompis fick t.o.m IG =/ Så det var ganska svårt! Men ska mejla henne sen för att få reda på mitt betyg i kursen, hoppas att hon är på bra humör då =]
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Svar: Tack dom är från Only köpta på Vero moda.

2009-06-02 @ 07:12:08
URL: http://jesssic.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad var det för sorts slutprov?

2009-06-02 @ 10:34:57
Postat av: emma

jobbar i mataffär själv då?

2009-06-02 @ 12:12:22
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0