EU valet

Asså jag vet om att jag inte kan så himla mycket om just det här om EU valet och politik framför allt.. Men asså äre inte bättre att vi börjar ta tag i Sverige i dagens läge istället för att ta tag i Europa? Äre inte bättre att fixa med arbetslösheten och alt skit som hänt i Sverige än att behöva fixa med sammarbete runt om i Europa. Asså vist är det skit bra att vi sammarbetar med andra länder runt om i Europa men jag tror ju inte att typ Spanien, England, m.m. kommer hjälpa oss i Sverige med arbetslösheten som är i landet. Tror ju att dom har egna problem gällande sånt! Jag tycker att Sverige kommer i första hand och alla arbetslösa här och alla andra problem som inte har lösts än att börja sammarbeta och fixa och dona med andra länder i Europa! Men som sagt, jag vet inte så mycket om politik och bla bla bla så rätta mig om jag har fel!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0