Lite irritation i luften?

Jaa vad har man gjort idag? Varit på bräntis en liten stund - fanns ingen ved så var mest bara kallt haha! Men åkte lite bob iaf. Känner mest att dagarna faktiskt är lite halvdryga men vissa stunder är underbara! Hade bara tyckt att något mer "spännande" hade kunnat inträffa eller om något mer "spännande" hade varit inbokat! Typ, hyra en stuga uppe i fjällen med några kompisar skulle inte sitta helt fel (självklart med Jim oxå!). Men det är så mycket jag vill göra som bara kostar pengar, allt kostar pengar.. Men jag har iaf 2 metal-konsärer att se fram emot och 1 resa!!! Önskar bara att det var lite mer spänning i vardagen som det var under 2009 och 2010. Dom åren var sjukt härliga (förutom vissa saker...) och jag kan knappt fatta att jag faktiskt gjorde så mycket! Men jag gjorde inte så mycket som kostade en jävla massa pengar så varför kan jag inte göra det nu?! Kanske för att majoriteten av människor som hängde med på saker förr inte gör det lika ofta nu *suck* Men aja, är kul att drömma iaf!
Lägger upp gammal bild på mig själv bara för att jag kan och bara för att jag känner mig lite ego haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0